Friday, January 29, 2010

امام جمعه ارومیه :جنازههای اعدام شدگان را در خیابانها بگردانید.



اروميه- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: هزينه کردن از بيت المال مسلمين، براي حفاظت از سران فتنه صحيح نيست و غير قابل قبول مي باشد.

امام جمعه اروميه

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام غلامرضا حسني، در خطبه هاينمازجمعه ابن شهر افزود: چرا بايد روز به روز حلقه هاي حفاظتي از سران فتنه افزايش يابد و چرا بايد مردم انقلابي را با هزينه کردن پولهاي بيت المال براي حفاظت از سران فتنه، ناراحت کنيم.
وي اظهارداشت: تحمل اينکه سران فتنه را درکمال امنيت نگهداري کنيم و اينها به فکر براندازي حکومت صالحان باشند براي ملت خون داده ايران، سخت است.
وي يادآورشد: تمنا و خواهش ملت اين است که فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي را به سمع ملت ايران برسانند و چشم فتنه را از بيخ و بن برکنند.
امام جمعه اروميه، با اشاره به اعدام دو نفر از عوامل فتنه گر و سلطنت طلب و محکوميت 11 نفر از عوامل ديگر گفت: بايد براي جلوگيري از آشوبها، جنازه هاي اعدام شده ها در خيابانهاي تهران در مقابل ديد عموم قرار بگيرد.
وي افزود: اين زباني که به جاي جمهوري اسلامي، جمهوري ايراني مي گويد بايد کنده شود و قلوب داغدار خانواده هاي شهدا و دلسوزان انقلاب با اعدام آنهايي که به عاشوراي حسيني اهانت کردند، درمان مي يابد.
امام جمعه اروميه گفت: ايران براي فتنه گران جا ندارد بايد اينها بروند اگر اين افراد بمانند نماز مقدس جمعه را آلوده مي کنند، اينها افرادي هستند که در نماز جمعه تهران رقصيدند، اينها در ايران ماندني نيستند.
وي همچنين اقدام تروريستي گروهک پژاک در به شهادت رساندن دادستان خوي را محکوم کرد و افزود: پژاک، سلطنت طلبان و منافقين با پشتيباني امريکا مي خواهند وضعيت امنيتي ما را مخدوش کنند.
حجت الاسلام حسني با قدرداني از اقدامات سربازان گمنان امام زمان (عج) در آذربايجان غربي افزود: تيم عملياتي اين گروهک توسط نيروهاي امنيتي و انتظامي استان شناسايي و منهدم شد و سه نفر از عوامل پژاک در اين عمليات کشته شدند.
وي گفت: دشمنان اسلام و عوامل پژاک بدانند سربازان هميشه بيدار و تيزبين، تحرکات آنها را زير نظر دارند.