Friday, August 31, 2012





بستگان خامنه ای در آمریکا آقا زاده ها در کالیفرنیا چه می کنند ؟




در چند ماه گذشته تعدادی از بستگان درجه اول چند تن از شخصیتهای طراز اول جمهوری اسلامی که در میان آنها مراجع و تعدادی از اعضای دفتر رهبری می باشند اقدام به اخذ تابعیت آمریکا نمود

ه اند .
این افراد که ظاهرا دارای امکانات مالی بالایی می باشند و اکنون در گرانترین مناطق ایالت کالیفرنیا ساکن می باشند ابتدا از طریق اخذ ویزای توریستی وارد خاک آ
مریکا شده اند و بعد از آن از طریق شرکت های حقوقی ویزای توریستی خود را تبدیل به اقامت دائم نموده اند .


عکس تزئینی است
در چند ماه گذشته تعدادی از بستگان درجه اول چند تن از شخصیتهای طراز اول جمهوری اسلامی که در میان آنها مراجع و تعدادی از اعضای دفتر رهبری می باشند اقدام به اخذ تابعیت آمریکا نموده اند .

این افراد که ظاهرا دارای امکانات مالی بالایی می باشند و اکنون در گرانترین مناطق ایالت کالیفرنیا ساکن می باشند ابتدا از طریق اخذ ویزای توریستی شش ماهه از سفارت آمریکا در دوبی و قبرس وارد خاک آمریکا شده اند و بعد از آن از طریق شرکت های حقوقی ویزای توریستی خود را تبدیل به اقامت دائم نموده اند .

از میان این افراد می شود به خانم «نیره محمدی گلپایگانی» و آقایان «عزیز خوش وقت» ،«محمد چراغچی » و همچنین «محمود خرازی» اشاره کرد .

رفت و آمد همسران و دختران این افراد با چادر در اتوموبیل های لوکس و گرانقیمت مدتی است که نظر ساکنان این محل را که خود از ثروتمندان آمریکایی هستند به خود جلب کرده و بسیاری بر این باورند که ایشان از خانواده های ثروتمند شیوخ عرب می باشند .

گفتنی است منزل نیره محمدی گلپایگانی که در محله اورنج کانتی کالیفرنیا می باشد خانه ای در یک باغ بزرگ است که قیمت آن تا ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می شود .

عزیز خوش وقت نیز که از بستگان آیه الله خوش وقت و از بستگان نزدیک علی خامنه ای رهبر حکومت ایران می باشد نیز محل اقامتش در کالیفرنیا تا ۸ میلیون دلار تخمین زده می شود.