Monday, April 15, 2013

نامزد انتخاباتی احمدی نژاد: کابوس آیت‌الله ها

محمود احمدی‌نژاد نمی‌تواند در انتخابات پیش‌ رو کاندیدا شود٬ اکنون او می‌خواهد نزدیک‌ترین یار مورد اعتمادش را به میدان بفرستد٬ کسی که مسلما مورد تنفر ملایان است. آیت‌الله خامنه‌ای تصمیم سختی در پیش خواهد داشت. مردی که چهار سال پیش٬ در انتخابات ریاست‌جمهوری با توسل به تقلب و خشونت در مقامش باقی ماند٬ امروز می‌خواهد از انتخابات آزاد استفاده کند. یار مورد اعتماد احمدی‌نژاد٬ چندی پیش با اطمینان گفت که دولت هر کاری خواهد کرد تا سلامت انتخابات ۱۴ ژوئن تضمین شود.
دست راست احمدی‌نژاد٬ اسفندیار رحیم مشایی در ماه مارس گفت «دولت اجازه نخواهد داد که سلامت رقابت و شفافیت انتخابات ریاست‌جمهوری به خطر بیفتد». بنابراین این بار نوبت احمدی‌نژاد است که از این‌که تخلفات منافع او را به خطر اندازند بهراسد. از سال ۲۰۰۹ تاکنون او همواره برای ملاها و محافظه‌کاران در قدرت مشکل درست کرده و پیش از هر چیز با حفظ مشایی جنجال‌آفرین آن‌ها را خشمگین ساخته است.
آنچه مسلم است نظام خونخوار جمهوری اسلامی و در راس آن خامنه ای جنایتکار انتخابات ریاست جمهوری را حربه ای کرده است برای نشان دادن به دنیا بر اینکه مردم در ایران هنوز این رژیم را به رسمیت میشناسند در حالی که حقیقت چیز دیگریست. همه با هم نه به رژیم کثیف جمهوری اسلامی. یک بار برای همیشه!