Friday, May 3, 2013

پيام ترس و وحشت رژيم از شعار سرنگوني


در آستانه نمايش انتخابات رژيم براي تعيين گماشته اي تحت عنوان «رئيس جمهور» براي ولي فقيه و جنگ و جدال باندهاي مافيايي بر سر قدرت و غارت و سركوب براي حفظ و بقاي اين رژيم به زعم و خيال باطل خود, پيام و شعار سرنگوني مردم ايران لرزه بر اندام رژيم انداخته و با يك فرار به جلو گشتاپوي سايبري خود را به ميدان فرستاده تا علاوه بر ترفندهايي از قبيل استفاده از حساب كاربري و عكس پروفايل فعالين فيس بوك و ارسال ويروس و مخدوش و مسموم كردن فضاي مجازي پيام تهديد آميز براي ايجاد رُعب و وحشت بفرست! غافل از اينكه خلاف آن تعبير مي شود! اين پيام وحشت از شعار و خواست سرنگوني است . ما زن و مرد جنگيم بجنگ تا بجنگيم. ايراني مي ميميرد اما ذلت رژيم ننگين و ضد ايراني ولايت فقيه و تمامي باندهاي مافيايي اش را نمي پذيرد.
سازمان امنيت مجازي رژيم amniyat.rayanh@gmail.com با ارسال پيامي از طريق ايميل و شبكه اجتماعي فيس بوك بويژه فعالين در داخل ايران ترس و وحشت خود از شعار و راي مردم ايران (سرنگوني) و بازتاب آن در جامعه را در اين پيام تو خالي به نمايش گذاشته است.
رژيم بدينوسيله به خيال خود ايجاد ترس و ارعاب و فضاي سركوب در فضاي مجازي ميخواهد بكند. اما در آستانه نمايش انتخابات و شعار راي ما سرنگوني دقيقا بيانگر تاثيرات فعاليتهاي ايرانيان آزاده و سرنگوني طلب و هواداران مقاومت و ترس و وحشت رژيم است .
وظيفه همه ايرانيان آزاده هشياري نسبت به اقدامات رژيم و اطلاع رساني و افشاي اين اقدامات و گزارش به شبكه اجتماعي فيس بوك است .
بر همه ايرانياني كه خواهان آزادي و سركوب و اختناق هستند. همه ايرانيان و فعالين حقوق بشري و سياسي و همه نيروهاي سرنگوني طلب كه اكثريت قرب باتفاق مردم ايران هستند و عليه نقض روزانه حقوق بشر و اعدامهاي روزانه فرياد خود را طنين افكن ساخته اند , لازم و ضروري است كه اين گونه اقدامات رژيم را به شبكه اجتماعي فيس بوك گزارش و خواهان امنيت در فضاي مجازي براي كاربران اين شبكه بويژه در داخل ايران شوند.
انتشار اين سند در فضاي مجازي و ارسال آن به شبكه اجتماعي فيس بوك و نهادها و فعالين حقوق بشري يكي از راههاي مقابله با اين گونه اقدامات رژيم مي باشد.