Wednesday, March 21, 2012

پیام صلح مردم اسراییل به ایرانیان .

 

سلام من رانی‌ هستم. ۴۱ سالمه. طراح گرافیک هستم. پدر می‌باشم. معلم هستم. من یک شهروند اسراییلی می‌باشم و به کمک شما احتیاج دارم.
اخیرا اخباری راجع به وقوع جنگی شنیدم. جنگی بزرگ! دولت‌ها راجع به نابودی صحب

ت میکنند. راجع به دفاع از خود. انگار این جنگ به ما مربوط نمیشه.
سه روز پیش من یک پوستر رو فیسبوک منتشر کردم. پیامش خیلی‌ ساده بود. "ایرانیان، ما هرگز کشور شما را بمباردمان نمی‌کنیم. ما شما را دوست داریم". پیوست این پوستر چند کلام نوشته بودم:
به همه مردم ایران
همه پدران، مادران، فرزندان، برادران و خواهران
برای اینکه بین ما جنگی به وقوع به پیوندد، اول ما باید از یکدیگر بترسیم. باید از یکدیگر متنفر باشیم.
من از شما نمی‌ترسم. از شما متنفر نیستم.
حتی شما را نمیشناسم. هیچ ایرانی تا به حال زیانی به من نزده. تا به حال با هیچ ایرانی‌ ملاقات نکردم... فقط یک بار تو یک موزه تو پاریس ... بچه باحالی بود.
گاهی‌ اوقات در تلویزیون یک ایرانی را میبینم. او در مورد جنگ سخن میگوید.
مطمئن هستم او نماینده همه مردم ایران نیست.
اگر شما فردی را در تلویزیون خود مشاهده کردید که در مورد بمباردمان کردن شما صحبت می‌کند ... مطمئن باشید که او نماینده همه مردم اسراییل نیست .......
در طول ۲۴ ساعت مردم این پیام را تو فیس بوکشان به شراکت گذاشتند. در طی‌ ۴۸ ساعت ایرانیان شروع به پاسخ دادن به این پوسترها کردند و عشق خود را در پاسخ با ما به شراکت گذاشتند. صد‌ها پیام از ایران رسید که میگفتن مردم اسراییل ما نیز شما را دوست داریم.... یک روز بعدش، در تلویزیون بودیم! در روزنامه‌ها بودیم و ثابت شد که این پیام در حال منتقل شدن بود ... و به سرعت منتقل میشد.
خوب ما الان میخواهیم مطمئن بشیم که این پیام به همه می‌رسه .. نه فقط در شبکه اجتماعی فیس بوک بلکه به همه جا ... این پیامی از طرف مردم به مردم است.
پس لطفاً ما را یاری دهید که این پیام رو گسترش بدیم. خیلی‌ ممنون.