Sunday, July 11, 2010

سه برابر شدن حضور بسیجیان در اینترنت


خبرآنلاین - رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افزایش 2 تا 3 برابری قدرت ایران در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی تا پایان سال جاری خبر داد.

مهمترین بخش های گفت و گوی سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت‌وگو با شبکه استانی و خبرگزاری فارس را در ادامه بخوانید:

آموزش یک شبکه بزرگ از نیروهای بسیج به منظور تقویت، گسترش و ایجاد سایت‌های اینترنتی این شبکه تا پایان امسال محقق می‌شود و این مهم قدرت ایران در این زمینه را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

توسعه این موضوع، هدایت بسیجیان به صورت خوشه‌ای در کشور است.

با توجه به اینکه برنامه‌ها و موضوعات ما بر اساس اصول اسلامی و آموزه‌های دینی است، بدون شک با مخاطب بی‌شماری مواجه هستیم.

* مصوبه آمریکا در زمینه اختیاردار شدن رئیس جمهور آن کشور برای تعطیلی 4 ماهه اینترنت در رابطه با ایران است. این مسئله نشان از قدرت ورود حزب‌اللهی‌ها به عرصه فضای مجازی است.

برنامه‌های ارزنده‌ای برای تحول سازمان بسیج مستضعفین تدبیر شده که اجرا و تحقق آن نیازمند همت و کار مضاعف است. تعالی و ارتقای کمی و کیفی بسیج یکی از این برنامه‌ها است.

با تلاش‌های موثری که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارد و با تحقق این مهم، ایمنی خانواده‌ها در برابر توطئه انحراف و آلودگی دشمنان بیشتر می‌شود که این امر یک دستاورد بزرگ است.
توجه بیشتر به راهیان نور و عمق بخشی به آن در جبهه‌های شمالغرب و به ویژه کردستان، دیگر برنامه بسیج جدای از سایر برنامه‌های آن است که گنجینه ارزشمند و کتاب قطور و ارزشی دفاع مقدس با این عمل برای جوانان و نوجوانان گشوده می‌شود.

علاوه بر دفاع مقدس، در کردستان نیز عملیات‌های برون‌مرزی و مقابله با ضد انقلاب در داخل در اوایل انقلاب روی داد که بازگویی هر کدام از آنان چهره خبیث دشمن و ایثارگری رزمندگان در قالب انصار و مجاهد در این استان را نمایان می‌سازد.

اگر چه بستر راهیان نور در این منطقه به اندازه جنوب فراهم نیست اما با همت مسئولان و پشتیبانی مردم این امکان در شمالغرب نیز فراهم می‌شود.