Monday, August 1, 2011





اگر آنها با تفنگ های واقعی ما را بکُشند ایرادی ندارد؛ ولی اگر ما با تفنگ های پلاستیکی به هم آب بپاشیم اعمال خلاف شئون انجام داده ، هنجار شکنی کرده و با ما برخورد "قاطعانه" شده و سپس دستگیر می شویم !

وقتی حاکمان امروز ما، "تظاهرات سکوت" و "

آب پاشی به همدیگر (آب بازی در ملا عام!!)" ... هر دو را "هنجار شکنی" می نامند و با هر دو برخورد در خور خودشان ! می کنند ...


رئیس پلیس پایتخت از برخورد "قاطعانه با دختران و پسران" جوانی که با انجام "اعمال غیرمتعارف و خلاف شئون اسلامی" نظم جامعه را برهم زده بودند خبر داد و گفت: "تعدادی از این افراد عصر امروز دستگیر شدند."

وی اظهار داشت: "متاسفانه در ادامه وقایع بوستان آب و آتش امروز تعدادی از پسران و دختران جوان در یکی از بوستانهای شهر تهران اقدام به انجام خلاف شئون اسلام کردند که ماموران پلیس پایتخت پس از اطلاع از ماجرا بلافاصله در محل حاضر و تمامی این متخلفان و هنجارشکنان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند."

وی ادامه داد: "پلیس تهران در صورت مشاهده این گونه موارد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی و هنجارشکنان برخورد می کند."

به گزارش دانشجونیوز، اشاره رییس پلیس تهران به بوستان "آب و آتش" تفرج گاهی است که عده ای از جوانان در آنجا "آب بازی" کردند که تصاویر آن در رسانه های حکومتی جنجال برانگیز شد. مدیر عامل اراضی عباس آباد، در اینباره گفته است: "روز گذشته عده‌ای در یک هماهنگی قبلی در پارک آب و آتش حضور یافته و تصمیم گرفته بودند روی یکدیگر آب بپاشند.

افرادی که اقدام به آب ‌بازی کرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادی افراد با حجاب نیز در پارک حضور داشتند اما پلیس نتوانست آنها را متفرق کند." بهنام اتابکی با بیان اینکه از اتاق کنترل وضعیت را بررسی کرده‌ایم گفت: "شیرهای آب پارک به دلیل استفاده بیش از اندازه از بین رفته بود و مجبور شدیم آب آنها را قطع کنیم." وی اضافه کرد: "تعداد زیادی کیسه نایلون روی زمین ریخته شده بود که افراد آن را از آب پر کرده و به هوا پرتاب می‌کردند